Η μητέρα μου

2019-03-26 14:29

Η μητέρα μου είναι το πιο ξεχωριστό άτομο της οικογένειάς μου. Και θα σας εξηγήσω και το γιατί. Πρώτον δεν είναι καθόλου μεγάλη. Είναι περίπου 40 ετών, παρότι νομίζει πως είναι 10 και μου το παίζει παιδί.

               Αν έχει κάτι ιδιαίτερο η μητέρα μου, αυτό είναι η εμφάνισή της. Έχει καστανά μαλλιά και μάτια, είναι υπερβολικά αδύνατη, πράγμα που οφείλεται στο ότι γυμνάζεται πάρα πολύ, αλλά και στο ότι δεν τρώει καθόλου, γι' αυτό την φωνάζει η γιαγιά μου να φάει περισσότερο, και δεν είναι καθόλου, μα καθόλου ψηλή. Την έχω φτάσει στο ύψος και μερικές φορές την περνάω για συμμαθητή μου.

                 Το πιο περίεργο πράγμα στη μητέρα μου όμως, είναι ο χαρακτήρας της. Πρώτα θα σας περιγράψω τα καλά που έχει ο χαρακτήρας της. Η μαμά μου είναι πολύ δραστήρια. Δεν έχω γνωρίσει άλλον άνθρωπο με περισσότερη ενέργεια μέσα του. Δεν είναι σαν μερικές μανάδες που όταν δεν έχουν τι να κάνουν, παίρνουν τα πατατάκια και κάθονται στη τηλεόραση να δουν σίριαλ. Όχι! Η μητέρα μου, όταν φυσικά έχει χρόνο, είναι η πρώτη που θα πει ναι σε μία βόλτα με το ποδήλατο, στο να λύσει παζλ, ή στο να παίξει ποδόσφαιρο. Ένα άλλο καλό της μητέρας μου είναι πως είναι ειλικρινής με όλους και δεν λέει ποτέ ψέματα, ή ό, τι θέλουν να ακούσουν οι άλλοι.

                  Και τώρα τα ελαττώματα της. Η μαμά μου δεν έχει πολλά ελαττώματα. Μόνο ένα είναι, αλλά είναι αυτό που με ενοχλεί πάρα πολύ. Όταν η μητέρα μου επιμένει σε κάτι για το οποίο δεν έχει δίκιο και το συνειδητοποιεί, συνεχίζει να επιμένει γιατί μάλλον φοβάται την αντίδραση των άλλων όταν το παραδεχτεί. Αυτό συμβαίνει και σε εμένα αλλά λιγότερο απ' ό,τι στη μαμά.

                  Με λίγα λόγια έχω την καλύτερη μαμά του κόσμου. Περνάω φανταστικό χρόνο μαζί της, παρότι μερικές φορές νευριάζει και δεν την αντέχω, δεν θα την άλλαζα με καμία άλλη στον κόσμο. Ούτε με τη μητέρα Τερέζα!!!        

           Σ. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ- ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ

                                     ΣΤ2΄

Πίσω

Επαφή

© 2015 Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα

Φτιάξε δωρεάν ιστοσελίδαWebnode