Ποιήματα της Δ΄ τάξης για την ημέρα κατά του ρατσισμού.

2016-03-22 16:52

Φίλος, όχι εχθρός. Από την Αρετή

Σε αυτή τη γη που περπατώ φίλους θέλω μόνο να συναντώ, θα πω όχι στον ρατσισμό στη βία και στο διχασμό.

Κι αν αυτοί οι φίλοι είναι μαύροι, άσπροι, μοναχοί δεν έχει σημασία, είναι άνθρωποι κι αυτοί.

Όλοι οι άνθρωποι στη γη ενωμένοι, δυνατοί να μην υπάρχει ρατσισμός να είσαι φίλος όχι εχθρός.

Το ποίημα της φιλίας. Από τις Αναστασία – Βασιλική

Θα ‘θελα στη ζωή αυτή όλοι να ‘ναι αγαπημένοι. Να μην υπάρχει ρατσισμός και όλοι να είναι μονοιασμένοι.

Δε με νοιάζει αν είσαι μαύρος ή λευκός, αυτό που με νοιάζει πραγματικά είναι να μην είσαι μοναχός.

Στον κόσμο αυτό που περπατώ θέλω μόνο να υπάρχει αγάπη, ειρήνη και φιλία. Αν είσαι… εμένα δε με νοιάζει θέλω σε όλον τον κόσμο ένας καινούριος να χαράζει.

Οι άνθρωποι στη γη πρέπει να είναι ειρηνικοί.

«Όχι στον ρατσισμό». Από τους Μαριτίνη, Βασίλη, Ντένι

Θα ‘θελα στη ζωή αυτή αγάπη να υπάρχει χωρίς πόλεμο στον κόσμο.

Άσπρος ή μαύρος, φτωχός ή πλούσιος αν είσαι θα ‘μαστε δίπλα σου.

Ό,τι κι αν είσαι δεν πειράζει, η ζωή σου δε θα αλλάξει, εμείς θα ‘μαστε δίπλα σου για πάντα.

Όπως κι αν είσαι δεν πειράζει. Από τις Αλεξάνδρα – Χαρά

Μαύρος αν είσαι δεν πειράζει. Λευκός αν είσαι δεν πειράζει. Όμως εμένα αυτό που με νοιάζει είναι η ζωή σου να μη σκιάζει.

Κοντός αν είσαι δε με νοιάζει. Χοντρός αν είσαι δε με νοιάζει. Η ζωή σου είναι ωραία όπως κι αν μοιάζει.

Πλούσιος αν είσαι δε με νοιάζει. Φτωχός αν είσαι δεν πειράζει. Φίλους να έχεις στη ζωή και να ‘ναι πάντοτε εκεί.

Απ’ άλλη χώρα αν είσαι δε με νοιάζει. Πρόσφυγας, μετανάστης αν είσαι δε με νοιάζει. Κι αν σε κοροϊδέψουν θα τους πω: «πως όλους τους ανθρώπους αγαπώ!»

Ποίημα κατά του ρατσισμού. Από την Φαίδρα

Αν είσαι μαύρος ή λευκός δεν έχει σημασία. Αν είσαι μόνος θα σου κάνω συντροφιά. Αν δεν έχεις φίλους θα σου δώσω τη φιλία μου.

Αν θες συντροφιά θα σου δώσω τη δικιά μου. Αν δεν ακούς θα σου μιλάω στη νοηματική.

Αγάπη θέλουμε κι οι δυο. Μαζί για να ζούμε ευτυχισμένα. Ειρήνη θέλουμε εμείς οι δυο. Να ζούμε όλοι αδελφωμένα.

Όλοι φίλοι, όλοι μαζί. Από την Ελένη

Τι σημασία έχει αν είσαι πιο… κοντός χοντρός αλλά και λεπτός ή ψηλός ή πιο άσχημος και μικρός. Όλοι είμαστε μαύροι, άσπροι αρκεί η φιλία να υπάρχει στη ζωή.

Όλοι φίλοι όλοι μαζί, φίλοι να είμαστε μαζί. Θα σ’ αγαπώ εγώ η φίλη σου κι όλος ο κόσμος κι όλοι μαζί. Φίλοι όλοι εμείς μαζί, αρκεί ο ρατσισμός να φύγει. Αν ενωμένοι είμαστε καλά μαζί.

Ένας κόσμος χωρίς ρατσισμό. Από την Έλλη

Θα ήθελα στη ζωή αυτή ειρήνη να υπάρχει χωρίς ρατσισμό, το αν είσαι λευκός ή μαύρος, πλούσιος ή φτωχός, καλός ή κακός, άντρας ή γυναίκα δεν πειράζει.

Θα ήθελα στη ζωή αυτή αγάπη να υπάρχει χωρίς τσακωμούς, το αν αυτό είναι δικό σου ή δικό του/της, αληθινό ή ψεύτικο, το τι φαί σου αρέσει ή δεν σου αρέσει.

Όχι στον ρατσισμό, ναι στη φιλία. Από τους Γιώργο – Γεράσιμο

Θα ‘θελα στη ζωή αυτή να μην υπάρχει ρατσισμός. Να υπάρχει αγάπη κι ευτυχία και να ‘χουν όλοι φιλιά.

Στη γη αυτή που περπατώ αγάπη θέλω μόνο να βρω. Θέλω μόνο ειρήνη και λιγάκι ευτυχία. Όχι στον ρατσισμό, ναι στη φιλία.

 «Αν είσαι μαύρος ή λευκός». Από τους Μαριαλένα – Στέλιο - Ανδρέα

Αν είσαι μαύρος ή λευκός εμένα δε με νοιάζει. Αρκεί να είσαι φίλος μου βαθιά στην αγκαλιά μου.

Αν είσαι τυφλός ή κουφός θα σ’ έχω πάντα δίπλα μου, ποτέ δε θα σ’ αφήσω.

Αν είσαι χοντρός ή λεπτός δε με πειράζει. Το μόνο που θέλω να μην είσαι μακριά μου.

Αν είσαι πλούσιος ή φτωχός μόνο η ψυχή σου μετράει. Θα σου δανείσω εγώ τα πάντα μου και όλη την καρδιά μου.

Πίσω

Επαφή

© 2015 Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα

Φτιάξε δωρεάν ιστοσελίδαWebnode