Το αγαπημένο μου ηλεκτρονικό παιχνίδι

2018-03-22 14:09

Μου αρέσουν πολλά ηλεκτρονικά παιχνίδια αλλά το αγαπημένο μου παιχνίδι ονομάζεται  «Pixel`sUnknownBattlegroundRoyale». Ο ήρωας είναι ένας άνθρωπος, στον οποίο άμα θες μπορείς να αλλάξεις τη στολή του.

Το παιχνίδι παίζεται με διάφορους παίκτες που παίζουν όλοι μαζί, την ίδια στιγμή σε μία ερημωμένη πόλη.

 Υπάρχουν τρεις επιλογές: 1. Να παίξεις σε μία ομάδα, 2. Να παίξεις μόνος σου, 3. Να πρέπει να κρύβεσαι για να μην σε βρει ο άλλος.  

Ο παίκτης πρέπει να εξοντώσει τον αντίπαλο ή τους αντιπάλους ή να κρυφτεί από τον αντίπαλο. Οι παίκτες αρχικά πέφτουν με αλεξίπτωτο στο έδαφος και πρέπει να βρουν διάφορα όπλα και εξοπλισμό, μέσα στα ερείπια της πόλης,  για να επιζήσουν από τις σφαίρες που θα ρίχνουν οι αντίπαλοι.

 Για να τελειώσει το παιχνίδι υπάρχει ένας κύκλος στην πόλη, ο οποίος γίνεται όλο και πιο μικρός με αποτέλεσμα οι παίκτες να έρχονται όλο και πιο κοντά. Αν κάποιος παίκτης είναι έξω από τον κύκλο αρχίζει να πεθαίνει.

            Όποιος καταφέρει και επιζήσει παίρνει λεφτά από όσους έχει σκοτώσει.

Είναι ένα πολύ ωραίο παιχνίδι που θέλει πολλή στρατηγική, υπομονή και σκέψη. Το παίζω συχνά είτε μόνος μου, είτε με φίλους μου. Καμιά φορά βέβαια κολλάω… και τότε ο … μεγάλος Στρατηγός, η μαμά έρχεται να με σηκώσει και να μου θυμίσει ότι είναι ώρα να ασχοληθώ με κάτι άλλο πιο ..πραγματικό!!!

Μαθητής ΣΤ΄  τάξης

Γεράσιμος Σταματίου Κώνστας

Πίσω

Επαφή

© 2015 Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα

Φτιάξε δωρεάν ιστοσελίδαWebnode